3.19.2012

Ge mig frid, neighbour.

Nio vaknade jag idag vilket var skönt.

09:01 började min granne att borra i betongvägg. Vilket inte var så skönt för mina öron.
Gick iallafall hem till mamma och var där tills fem. Käkade mat, satt och pratade, lyssna på musik. Mamma ska på 70 & 80-tals fest i parken på lördag och jag är avundsjuk. De ska dansa till alla bra låtar som var på den tiden och faaaan, dans Natalie i mig vill dit och shake some shakie. Hade chans att köpa en biljett för någon vecka sedan men tänkte äh.

Jag ångrar mig djupt att jag tänkte denna tanke. När jag och mamma satt och lyssna på best of 80's song på youtube så var det så underbart. Alla låtar är ju superbra! HAHA, mamma var så söt som satt och hopp diggade vissa låtar. <3

Nu ikväll har jag hyrt film, "I don't know how she does it" med Sarah Jessica Parker i huvudrollen. Hoppas att den är bra för hon är sjukt duktig skådespelerska. Iallafall i sex and the city. Sedan köpte jag hem chokladsås och strösselhjärtan (mest till när Alicia kommer hit) och så har jag päronsplitt glass hemma. YUM-O!

I morgon ska jag hem till mamma och äta våfflor. FETT! (Har börjat säga fett fett mycket, huehue, går inte ur mitt hufvud, hahaha)

Jag är sååå trött just nu, bara min dåliga kvällshumor som tar över nu!

Hufvud. Hahahahahahaha.

Herregud.

Inga kommentarer: