3.18.2012

Pärsonfestis

Kvart över sex i morse vaknade grynet och en trött moster hade fem liter sand i varje öga. Jag gick och lade mig klockan tolv typ och sedan har jag inte kunnat sova så bra eftersom Alicia vände upp och ner på hela sängen. Det vill säga = hade knappt någon sov plats! Men mysigt var det iallafall.

Vi satte på en film, Madicken, och kollade en stund innan jag åt frukost och hon kollade på bolibompa. Sedan började dagen i full fart kan jag säga. Jag duschade, gick med Alicia hem till gammelmormor. Jag, Alicia och Emelie åkte på simskola för att kika på när hon hade lektion, sedan skulle de iväg till kyrkan för att Alicia skulle få en barnbibel! (Så sött!!!) Eftersom jag var fett trött orkade jag inte följa med, är inte så värst kyrklig av mig, inte i hallstahammar iallafall. Men klockan var tio i elva och det var bara gasen i botten och jag blev tvingad att följa med in. Alltså, det ska vara min familj till detta! Är alltid ute i sista sekunden (läs: Alltid Emelie som ska vara ute i sista sekunden, haha) Och klockorna hade slutat spelats, vi stampar in med massor med folk som redan är på plats, jag är självklart påväg till ett skrattanfall med lyckas hålla mig. Sen var det en timmes gudtjänst. EN TIMME!!!! Jag älskar när körer sjunger sånger osv, men snälla, alltså när man knappt har sovit och ska sitta och lyssna på böner, det går inte. Men jag höll mig på den bra sidan.

Sedan ville Alicia ha korv med bröd som de skulle servera, så det var bara att låta henne få en körv och vänta tills hon käkade upp.
Sedan åkte jag hem till mamma och pappa. Andades. Sen åkte jag och pappa till IKEA och Ica Maxi.

Alltså en full rulle dag med andra ord. Är helt slut!

Men som sagt, haft en mysig helg med mitt hjärta och i morgon är det dags för operation för henne. Ska ge henne presenter och mysa.

Pratade med Elinis länge ikväll och det var välbehövligt. :*

NU SKA JAG SLÖTITTA PÅ TV SEN SOVA, GODNATT!!!!

1 kommentar:

Elina sa...

sayo-fucking-nara baby :*
gud vad länge sen man var på gudstjänst!!!!!