Idag drar jag min onepiece över huvudet och stänger in mig där. Är så otroligt förkyld och har ont i huvudet så det inte är sant :( Hatar att vara sjuk. Var jättejobbigt att vara det igår när släkt var hos oss, men inte mycket man kan göra. Ska duscha nu efter en timmes sovrus i soffan. Kollat på trassel, min älskade film, idag!
Ska lägga ut bilder från mitt födelsedagsfirande lite senare ikväll.
Snor out!!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar