3.15.2012

Thursday was a fabulous day!

Idag åkte jag och mamma in till IKEA för att köpa några skruvpaket till syster och hennes man. Vi visste att Maria Montazami skulle vara på MakeUp Store så vi gick dit och kikade in läget. Hon är verkligen hur fin som helst tycker jag, och otroligt ödmjuk och snäll. Först fick vi inte ta kort med henne för en tjej sa att de skulle med tåget. Men mamma lyckades ta ett kort, och då ville jag med det, haha. Så jag ba: Maria! Får jag ta ett kort!!!


Självklart fick jag det! Älskar bilden, den blev så himla fin tycker jag. Innan jag gick så var jag tvungen att säga vilken underbar människa hon är! Tycker hon är sjukt cool! Var helt skakig efter, haha. Helt sjukt att man blir det eftersom det är bara en helt vanlig människa, fast betoningen på "kändis".
Nåväl, jag är sjukt stolt iallafall!

PUSS!

Inga kommentarer: