3.16.2012

Real people, what is that?


Fredag idag vilket känns skönt. Ikväll kommer Camilla och Cicci över för en mysig filmkväll. Käka gottis och se på bra filmer förhoppningsvis, hehe. I morgon ska jag ha min lilla prinsessa Alicia här och hon ska sova över. Vi kommer förmodligen käka popcorn, dricka festis och se på någon eller några bra disney filmer, förmodligen leka också men jag får väl anstränga mig. Alltså, sedan jag var liten så har jag alltid ogillat att leka med barbies, dockor osv. Jag gillade att sjunga, spela teater, sminka mig (väääldigt fult dock) och leka själv liksom. Har aldrig gillat lek på det sättet. Men som sagt, jag får ge det en chans i morgon till min pärla.

Igår var jag, Alicia och Elin ut till strömsholm för att käka glass och titta på hästarna. Magnum double har ju ÄNTLIGEN kommit tillbaka <3.


Tummarna upp för god glass!

Han var en cm från att käka upp min sjal, man ba: It's not tasty horsey!

Skjutsade hem mina trollungar och åkte sedan hem och plattade mitt hår. Och herrelord vad långt det blivit, ser ut som jag satt i löshår men no no. Har inte klippt mig på minst ett år så. Ska spara ännu längre.
Man ba: Omg, Rapunzel IS alive eller något när jag är klar.

Ha en fin fredag och en bra start på helgen, ska fortsätta kolla på Äkta Människor och dricka... guess what Clarie?! hihi. Cola zero med is - yum!!! PUSS!

Inga kommentarer: