4.19.2012

Good morning!

Har varit vaken sedan sju i morse för att jag skulle skjutsa mamma till jobbet. Kom hem vid åtta, käkade frukost och nu kikar jag på vänner. Ska ner till apoteket snart och sedan ska jag handla litegrann.

Igår hade jag gym genomgång på Actic och det gick bra. Nu har jag ett träningsschema som gäller hela kroppen, och jag är gymt peppad nu. Ska gymma tre gånger i veckan, och mellan dessa dagar ska jag simma och ta powerwalks! Beach 2066 -  here I come!!! Nejdå, men bara att känna att man kan bygga lite muskler ska bli nice. Kan fan snart flyga med det gäddhäng jag har, hahahaha, så nu jäklar!!

Var ute och gick igår med Cicci, och det var så skönt ute. Lite kyligt men så himla frisk luft. Vi satte oss på bryggan och bara lyssnade på alla fiskmåsar som tydligen höll på att föröka sig på den lilla ön i skantzen. Men det var helt knäpptyst annars och det var så skönt. Allt som saknades var en glass och solen som gör att man inte fryser men det är fortfarande inte för kallt. Ser ut att bli en fin dag idag, så jag hoppas på att solen kommer fram och värmer upp nu.

See y'all later!

2 kommentarer:

Annica sa...

Åh, ger de en skräddarsydd träningsschema som passar en? :) Hur är det att gymma där? Fin bild på dig btw :)

stene sa...

LOVELY LOVELY