4.19.2012

Saft, saft hallonsaft, bättre saft har ingen haft!

Är heeeelt inne på hallonsaft - my god vad det är gott! Måste köpa mera eftersom jag tog slut på en liten flaska på två dagar.... Får köpa den största!

Jag har varit sugen på kanelbullar HELA veckan så idag tog jag tag i saken och bakade kanel och kardemumma bullar. De blev hur goda som helst! 45 st bullar blev det sammanlagt så jag åkte upp till farfar och gav honom två påsar. Stannade och fikade en stund, sedan åkte jag hem snabbt till Emelie & Kenny för att lämna bullar till dem. Skyndade mig hem för jag hade tvättstugan idag och allt hade torkat klart vid fem så gasen i botten blev det och jag hann.

Nu är:
*Hela min lägenhet städad!!!!
*All disk är diskad och placerat där det ska vara!!!!
*Tvätten är vikt och hängd i garderoben!!!!!

SÅ SKÖNT! Älskar känslan när man gjort så mycket och man ser resultatet i sin lägenhet. När jag kom upp med tvätten så kände man doften av nybakta kanelbullar och det är verkligen inte fy skam det heller!

Nu är jag så trött, så trött. Ska kolla på vänner, dricka hallonsaft och dega i soffan. Ska gymma i morgon, vilket ska bli superskönt.

God natt och trevlig kväll fina ni, pusss!


1 kommentar:

Jenny Frank sa...

Snygga bullar, och snygg brud!!

& tack för din kommentar<3