4.20.2012

IKEA that's good.

Började morgonen med att gymma i en timme. Vilket var superskönt! Åkte hem och käkade lite mellanmål, sedan åkte jag iväg mot Köping för att hämta Elias som kommer hem över helgen. Vi drog in till stan, käkade på IKEA - köttbullar vilket som vanligt är superduper gott! Älskar känslan på Ikea, allt är så mysigt och familjärt. Och det var inte alls mycket folk idag vilket var skönt. Kunde väl bero på att det var lunchtid och folk jobbar.

Hade iallafall jätteroligt! Satt och pratade om vårt företag som gått både upp och ner. Mest ner, men vad roligt vi har haft det, haha! Lärt oss en hel deli-o!
I morgon ska vi gå på råttfångaren och det ska bli riktigt roligt, har längtat att få se den. Hört att den är bra, så jag ser fram emot det!

Snart ska jag laga lite käk, fläskfille med potatisbollar + beasås. Innan blir det till att mysa ner mig i soffan med hallonsaft, täcke och vänner. Byebye!


Min lilla köttbullstallrik!

Bästa vännen!

Elias monster lunch ;)

Me, la waiting i Köping!

1 kommentar:

stina sa...

men åh vad fint med flätor!