4.16.2012

Ja, idag höll jag på att dö!

Bilprovningen? Vill ni veta hur det gick?

OKEJ!

Jag och säljaren ska ta en liten lugn sväng för att jag ska dels få höra lite hur bilen låter, hur den är att köra och lite andra bilsaker som jag inte fattar mig på. Han som säljer bilen, som jag inte hör vad han säger eftersom han kan knappt prata svenska men som var hur trevlig som helst, börjar med att köra.

Jag tror att vi bara ska åka lite lugnt runt kvarteret och han skulle prata lite samtidigt om bilen, eller om jag hade några frågor osv. Nej men tji fick jag när han började gasa upp till ÅTTIO km på en TRETTIOVÄG. Jag har här inget bälte, och ångrar mig att jag inte satte på mig det, och vet fortfarande inte varför jag inte tog på mig det eftersom det var världens dödstur. Sedan svänger vi ut på vägen som går till samhället fast vi åkte mot andra hållet. Ja men då, då gasar han upp till ETT HUNDRA KILMOMETER på den lilla korta sträckan där det är femtio. Vill ni se hur jag såg ut när han körde så inåt hel-vetes farligt??

Såhär såg jag ut, och jag skojar inte:

bild från www.9gag.com 

Sen skulle jag köra på tvåan på en parkering och gasa på som sjutton samtidigt som jag först skulle svänga åt höger för att sedan svänga åt vänster för att se att den var hur bra som helst på att kunna svänga .... JAHA tänkte jag, herregud kommer krocka in i alla bilar som står på parkeringen. 

Hahahahaha, jag höll på att dö av garv samtidigt. Tur att inte morsan satt med, då hade det runnit tårar.

1 kommentar:

Jenny Frank sa...

Hahahahaha, oh herregud!!! Är glad att du lever ;)