4.16.2012

The one with ...

.. har börjat kolla om på vänner. Eller jag började på säsong fem upp till åtta, men när säsong nio stod för sin tur kunde jag inte börja kolla på den, så jag har börjat om på säsong ett istället :) Alltid lika bra.

Jag är verkligen en serietjej istället för kolla-på-tv-serier-som-sucks. Det är ju i stort sett bara CSI, Criminal Minds, CSI New york, miami - BARA kriminalserier typ, förutom desperate housewives på tisdagar då ;) Annars är inget i min smak, så då kollar jag på vänner om och om igen. Eller big bang theory. Måste hitta en ny serie. Vill inte kolla om hela tiden liksom, haha. Funderar på Gilmore Girls. Vill beställa hem första säsongen men den är sjukt dyr, så jag får se!

Idag jobbade jag, 8-12. Var på lagret, vilket jag tycker är sjukt kul! Packade upp alla nya varor, gjorde plocklista osv. Sen fick jag mer tider!!!!!!! känns så jävla bra. Behöver alla pengar jag kan få nu, och att jobba på bästa jobbet gör det ju inte tråkigare direkt!

Nu ska jag och mamma åka och kolla på en bil, behöver ha en nu när jag pendlar! Hoppas den är bra och inte så himla gammal bara. Vill ju inte att den ska gå mitt itu på e18 direkt he-he!

KRAMHEJSAN FRÅN NATALEJSAN!! (lol)

2 kommentarer:

Elina sa...

HEJA HEJA DIG!

sten sa...

VÄNNER och Eva & Adam är faktiskt de enda som egentligen kvalificerar.