4.23.2012

NatAli

Nu gör vi ett nytt försök!


Såg att denna video var privat som jag lade upp på youtube och det trodde jag att den bara skulle vara där, men icke sa nicke. Men nu lägger jag upp den igen, så jag kan se den om tio år utifall jag skulle ha råkat radera den.

Idag har det varit en lugn dag. Vaknade, käkade frukost sedan har jag spelat Rumble på mobilen heeeeela dagen. Fett kul och hjärnan kommer igång eftersom man inte använder den så mycket om man kollar på tv all day. AJA, det är ju hjärngymnastik - DET jag ville komma fram till. Gick hem till mamma och pappa sen. Det är så skönt att få komma hem till dem när de jobbar eftersom man bara kan lalla runt och äta lite gott där och dricka lite gott där, hihi. Kolla på tv, ligga i deras sköna soffa - man mår då verkligen. Tog bilen sedan för att att gymma. Sjukt skönt! Hämtade upp Alicia min älskling som skulle sova hos gammelmormor.

Sedan åkte jag hem till mig och nu sitter jag här, kikar lite på BB och ska sova sen. Ska inte jobba i morgon, så ingenting speciellt händer. Ska simma i morgon, det ska bli riktigt skönt! Sen får vi se vad som händer, åker nog med mamma och pappa upp till syskonbarnen en stund eller om jag är hemma och ska planera ett litet projekt jag har på G ;) We will see!

GOD NATT!! / NÄDZOW

1 kommentar:

Elina sa...

haha åååååååh jag älskar det!!!!!!