4.27.2012

Tonight is going to be a sleepy night!

HEJSAN!

Mina fötter är heeeelt slut efter jobbet idag. Det har inte varit en lugn stund, mycket folk och mycket varor. Ska väl inte säga någonting eftersom det "bara" var fredag idag. Ska bli spännande att se i morgon när det är lördag, kommer nog inte vara så bra väder = folk shoppar. Jepp! Men det är så roligt!! Man träffar så mycket folk och man lär sig otroligt mycket varje dag. Jag älskar verkligen mitt jobb. Yes I do!

Jag jobbade till sju idag, så mamma hämtade upp mig eftersom hon också slutade då. IDAG har jag shoppat kan jag säga. På morgonen beställde jag tågbiljetter till Göteborg, ska åka dit i Maj för att gå på teater som Elina gav mig i födelsedags present :D Sedan köpte jag Eva & Adam boxarna <3<3<3<3 HAHA, längtar tills jag får höra "JONTEEEEEEEE" och alla i badhuset kollar på fröken. LOVE! Sedan efter jobbet shoppade jag två shorts från KappAhl och två linnen. Sedan gick jag in på Cubus och köpte ett par nya jeans, ett transparent linne, en vit stickad tröja (som jag funderar på att lämna tillbaka, men den är så skön. Varför får man så dåligt samvete när man handlar? Jag shoppar väldigt sällan och få sort något sitter sådär så ska det lämnas tillbaka. Man kan ju använda det hemma bara eller senare? Jaja! Ska fota plaggen och lägga ut dom här i morgon.) sedan ett jättefint linne i blommönster. Jo just ja, köpte två böcker i morse också. Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, har hört så mycket bra om den så jag slog till. Sedan köpte jag Eldvittnet av författaren Kepler. Vet inte vad han heter i förnamn, haha. Ja, en hel del shopping, men är fan värd litegrann. Bjöd mamma och pappa på mat ikväll, från Max!! Fett gott. Nu sitter jag hääääär hemma och slötittar på tv. Har saft och choklad på bordet, mu-hums!

Sov gott och ha en fin fredag! PUSS

Vita tröjan från Cubus. Eller ja, halva.



1 kommentar:

Annica sa...

Jag handlade också på cubus idag, bla jeans ;) Men 30% på allt där var ju naaaaaaajs.