4.26.2012

Stängning à la KappAhl

Kom hem för typ en timme sedan och mina fötter värker! Jobbade sen ett och det har varit superroligt! Mycket folk och flöde hela dagen vilket kändes skönt. Tiden går så fort när allt flyter på och det är mycket folk. Man kände sista timmen att nu kan man sluta, hehe. Men allt gick så bra! Trivs som fisken i vattnet!!

Nu har jag käkat Ica sallad, druckit cola zero och kollar på tv. I morgon börjar jag tre, slipper stängning! Det gick helt okej ikväll, fick hjälp av Kicki som också hade stängning. Grejen är att det tar tid när man aldrig har gjort vissa saker förr. Som med returer. Det sitter bättre nu och i början ville jag undvika det mer och mer. Men det sitter bättre och bättre för varje gång jag får göra en retur. Samma känns det nu med stängning och räkna kassa osv. Känns jobbigt men jag vet att det kommer gå lättare sen :D

Nu ska jag byta om till pyjamas och baaaaara vaaaara ;) Kramur och pussur!



Inga kommentarer: