4.26.2012

Ingen lugn stund!

Blev inringd på jobb idag, så ska jobba stängning. Har aldrig gjort det förut så vi får väl se hur det kommer att gå. Förhoppningsvis bra och utan krångel! SÅ JAG SLIPPER arbetsFÖRNEDRINGEN! (Bra där Annica! ;)) Hihi, och tack Jennsan <3

Har handlat hem lite saker nu, ekade tomt i kylen. På Ica har de fått att man kan mixa sin egna sallad alldeles själv, att man får plocka i helt själv så slipper det bli massor med kö osv, och det var hur bra som helst! Så mycket goda saker...... längtar tills jag kommer hem ikväll så jag får fortsätta att äta den, hahaha.

Nu ska jag kila i väg, börjar klockan ett och slutar tio över åtta! Tjingis

HAHA, trött tjej va! Har nog inte återhämtat mig sen jag gick upp halv fem igår morse ...


1 kommentar:

steni sa...

haha SÖ-Ö-ÖÖÖÖ-ÖT