4.25.2012

Working, three to seve-en

Hola Amigas and Amigos!

Jag har varit vaken sedan halv fem i morse, och det är för att jag skulle på ännu en inventering. Idag var det nämligen på Skrapan det var dags, så det var bara att pallra sig dit. Trevligt att träffa nya människor också.

Sedan nalkades det jobb, och jag har fått fler tider nu vilket känns såååå kul! Idag jobbade jag tre till sju, fredag kommer jag jobba samma tid, sedan lördag 09-16 och på söndag 11-17! Känns sjukt bra!!! Och idag har jag fått lön, och den var riktigt nice kan jag säga. Äntligen kan man röra sig med lite pengar igen. Ska lägga undan till resan i juli, ska klippa och färga mitt hår som jag inte har gjort på ETT år. Helt galet! Sedan ska jag göra lite annat smått och gott. Vi får se, vi får se :) Nu är jag bara så trött och glad och helt slut på samma gång.

Är stolt över mig själv som klarade av flera returer idag på jobbet! Känns så förbannat härligt att det börjar sätta sig nu. Var lite vemodig till att åka in för att jobba, men nu när man känner att det går bra om man bara tar det lugnt så fungerar allt. Hihi, glad tjaj!

I morgon måste jag dock till de bajsande människorna på arbetsförmedlingen för att lyssna på VIASAT som vill ha flera säljare. Well I tell ya: Bite me! Kommer aldrig på fråga. MEN jag MÅSTE gå dit för annars förlorar jag mitt aktivitetsstöd - SÅ JÄVLA IRRITERANDE. Hatar arbetsförmedlingen. De gör ingenting gott. NEJ.

Idag hoppade jag över gymmet eftersom det inte fanns någon tid, så funtar på att åka i morgon bitti för att ta min runda där. Simmade igår, och fasen vilken träningsvärk i benen jag har. Insane!!

Nu ska jag dricka min goda kalla cola zero, hoppa i mjukisbyxorna och zappa på tv:n! PUSS&KRAM!


3 kommentarer:

baby sa...

vänta, what - BAJSAR människorna på Arbetsförmedlingen?!?!!??! vad som helst, men DET trodde jag ALDRIG om dom.

nu fick du mig faktiskt att tappa hakan.









hehehe.

ps, tycker du ska gå över till Pepsi MAX ds

Jenny Frank sa...

Duktig!! <3

Annica sa...

Vad roligt, hejja dig! Och det heter arbetsFÖRNEDRINGEN ;)