5.30.2012

Matbilder

Något som jag älskar, det är mat och fotografier. Slår man ihop dessa två, bilder på mat, så är det ett stort intresse för mig. ÄLSKAR att se mat på bild, haha. Sick!

Och i stort sett så är min telefon bombad med matbilder. Tror ni inte. Well, let's see:











HAHA, bara onyttigt, men det är ju inte under en dag liksom. Vet inte, det är bara att mat kan bli så fantastiskt fint på kort. Nu har jag lagt ut dessa bilder, men bara ett exempel från min telefon.

Jobbet idag gick snabbt och bra! Är helt slut! Ska kolla på tv och ta det lugnt! PUSS

4 kommentarer:

stini sa...

då ska du VETA hur fint det är med smoothies.

skaffa en blender.

Annica sa...

Du kanske ska fotografera matbilder till kokböcker? :D

Ville Niskanen sa...

Frisco brödet är godast! :D

Oretuscherat sa...

mums för den maten :D