5.30.2012

Roligt att jag skrev ett långt inlägg och så vill inte internet fungerar. LML.

Får väl börja om dårå. Har jobbat från måndags och ska jobba tills i morgon. Går bra, lite stelt eftersom det var ett tag sedan man jobbade, men går bättre för varje gång. Igår lunchade jag med Roberto på restaurangen som finns mittemot stadium på Erikslund, på kinamats buffén och den var supergod! Ska verkligen äta där igen. På kvällen blev jag bjuden på tårta hos Clara och för att kika på näst sista avsnittet av Desperate Housewives forever ...... Min älskade serie, i åtta år har du varit min vän. Nu ska du försvinna. KÄNNS KONSTIGT!!!! Längtar tills sista säsongen kommer ut på dvd, då har jag alla <3 / Nattiz_the_big_neard.

Idag blir det jobb till klockan sex, sedan ska jag slänga mig i soffan när jag kommer hem. Kolla på Water for Elephants som jag har köpt. Gick bananas inne på Media Markt häromdagen, köpte Shrek & Shrek 2, Water for Elephants, Schindlers List, och en dokumentär serie om Auschwitz. Kommer grina ihjäl mig när jag ser den. Tycker det är intressant med sådan historia, det är ju inte roligt att se, men ni förstår vad jag menar. Intressant vad det har hänt i världen, massa sjuka saker.

Nu ska jag fixa mig sedan äta mat. TIPS? Så tråkigt att laga mat. Så sjukt sugen på pannkakor eller våfflor men har inte ingredienser eller våffeljärn. Hmmm... Big problems, I know.

Ha en fin dag, kram!


Bilder från dagen då vi sprang vårruset. Så himla perfekt kväll!


1 kommentar:

Lina sa...

Tack verkligen, håller med dig också! Helt och hållet!
Kram på dig!