5.28.2012

Tuff dag med blandade känslor.

Det är med så många känslor som jag skriver detta inlägg. Jag är så glad och lättad samtidigt som jag inte vill att förändringar ska ske.

Min lilla lillebror som inte är liten längre, har flyttat hemifrån. Han sover i sin alldeles nya lägenhet inatt och det är så blandat med hur jag känner. Jag är otroligt glad att Niklas fått detta boende för annars skulle det säkert dröja så länge innan det skulle finnas något annat där han hade kunnat tänka sig att bo. Jag känner också en lättnad för mamma och pappa, inte alls som att guuuud vad skönt att han flyttat, utan att de kan göra så mycket ner fria saker utan att planera. Jag unnar dem det efter med all rätt eftersom det är ett krävande arbete att ta hand om någon. Jag hoppas att jag inte låter negativt på något sätt till Niklas, för jag menar inte alls det av hela mitt hjärta.

Jag kan inte förklara för er som läser min blogg, hur mycket han betyder för mig. Jag skulle kunna offra min arm, mitt ben och min kropp - ja till och med mitt liv för denna människa. Han är mitt allt, min absoluta bästa vän som tar bort mina dåliga dagar genom att le, att skratta, att bara finnas DÄR. Han är hela min värld. Han är så vacker min lillebror och han är den mest snällaste människa jag vet.

Det som gör mig mest rädd och ledsen är att han ska tänka att vi bara "lämnar" honom där, för han kan inte säga till oss att han saknar oss, att han vill gosa eller komma över och äta bilar och tutti frutti (hans absoluta favorit godis!). Jag är så rädd att han ska känna så, fastän jag vet att det absolut inte är av den anledningen.

Det är en otroligt jobbig mentalt dag idag som man ska gå igenom. Mest jobbigast var att se mamma och pappa tårar eftersom man aldrig ser den sidan från dem. Jag ska se hela flytten som något positiv oavsett om det är svårt.

Jag älskar denna kille obeskrivligt mycket.

Inga kommentarer: