Haha, fick inte plats med huvudet först därav min fina hållning.
Skönaste byxorna från KappAhl och übersnygg stickad tröja från BikBok.
Mixa i samma färg fast i olika ljusskalor tycker jag är riktigt fint. Mer åt det neutrala hållet nu när sommaren inte riktigt har kickat igång än. För sen, då ska jag verkligen ha mönster och mycket färg!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar