6.19.2012

Dagens beige!

När mamma är borta dansar katten på bordet, mehehe = jag går loss i hennes garderob. Även om hon har en helt annan stil så finns det faktiskt snygga kläder där inne, bland annat från Gina tricot, Cubus, BikBok, KappAhl! Så idag har jag på mig detta:

Haha, fick inte plats med huvudet först därav min fina hållning.


Skönaste byxorna från KappAhl och übersnygg stickad tröja från BikBok.

Mixa i samma färg fast i olika ljusskalor tycker jag är riktigt fint. Mer åt det neutrala hållet nu när sommaren inte riktigt har kickat igång än. För sen, då ska jag verkligen ha mönster och mycket färg!

Inga kommentarer: