Igår hälsade jag på min lillebror, ska dit idag igen och fika. Ska köpa bullar från Håkans och sedan åka dit. Först ska jag bruncha med Roberto på Håkans döttrar. Vet redan vad jag ska ha, haha! En gi-macka och kaffe - så freakin' gott!
I morgon ska jag och Elias åka till Gröna Lund!!!! Kommer bli så jävla roligt! (Har redan dödsångest inför fritt fall.... MÅSTE åka den. Har aldrig gjort det och nu är det på tiden!) Hoppas på att det är lika fint väder i morgon som det är idag! Inte ett moln på himlen och det blir nog en riktigt skön dag.
Igår efter jag hade varit hos Niklas åkte jag hem till Camilla. Jag, Camilla och Cicci skulle baka nyttiga brownies och sedan spela tennis. Sjukt kul!! Älskar tennis. Fast bollarna som jag slog åkte upp mot träden istället för normala slag.
Vi kollade på Pettsson och hade det så bra.
Cicci in action!
Camilla is doing a pose!
Und me.



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar