live, love, laugh
6.21.2012
Today we are going to åka some karusells!
Om en timme drygt drar jag och Elias till Gröna Lund. Jag är fett nervös eftersom jag MÅSTE åka fritt fucking fall. FAN!
Om jag har dödsångest?? Neeeej, tok heller ......
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar