6.21.2012

Today we are going to åka some karusells!

Om en timme drygt drar jag och Elias till Gröna Lund. Jag är fett nervös eftersom jag MÅSTE åka fritt fucking fall. FAN!

Om jag har dödsångest?? Neeeej,  tok heller ......

Inga kommentarer: