6.25.2012

Födelsedagskalas nummer två!

Första jobbdagen idag och det gick strålande. Tog hand om plocklistan, städade dam avdelning och gjorde om bodyzone. Jobbade från åtta till tolv, sedan gick jag runt i shoppingcentret för att leta present till min syster. Köpte Leila Lindholms bok som också jag har, a piece of cake! Hon älskar ju att prova på nytt, bakar svingoda tårtor så jag hoppas att hon blev nöjd. Såg så ut iallafall :)

Sedan köpte jag lite till mig, en klänning från H&M som var mintgrön och hur söt som helst. 75 riksdaler gav jag för den - tacka vet jag sommarrea! Sen köpte jag en skön tröja från KappAhl och ett nytt Iphone skal, precis som Clara har, haha. Ville ha något enkelt bara så det blev ett genomskinligt.

Åkte med mamma hem vid halv fyra, så hämtade vi pappa och åkte direkt hem till Emelie och co för att fira henne. Alicia & Elin hade redan gömt sig för oss innan vi ens var där, haha gullungar!
Hade fått höra från min syster på sms att dagen innan de skulle åka hem från Öland kunde Alicia inte äta mat för att hon saknade mig så mycket! Hur söt på en skala!!! Älsklingen.

I morgon ska jag på återbesök på St:göran. Inte så roligt om man säger så, måste ta blodprov. Kommer svimma som vanligt. Ska dock ha roligt hela dagen sen då Clara kommer in och vi ska sova i en lägenhet som vi får låna över natten! Åker direkt till jobbet dagen efter, så det kommer bli sjukt roligt!

Puss & Kram!












Inga kommentarer: