Det är vad som kommer fram när jag läser alla fantastiska kommentarer som var och en har gjort där ute. Jag blir otroligt glad i hjärtat att det finns sådana fantastiska människor som ger mig ett enormt stöd. Jag var rädd för att publicera eftersom jag inte visste hur reaktionerna skulle bli, men varför ska man vara rädd? Jag är inte det längre. Jag har blivit starkare i mig själv, och genom era kommentarer har jag lyfts till himlen om inte ännu längre. Idag dansar jag på moln och ser livet som något ljust och fantastiskt, och det känns så skönt att jag kan skriva ut om allt detta, eftersom det har varit inom mig i snart ett år.
Tack alla fina hjärtan där ute. Jag är lycklig att få dela med detta till er, för det känns så himla bra nu. Som om en stor sten och en stor börda har lyfts från mitt bröst och axlar. Jag kan andas bättre på något sätt, och skönt är det må jag säga.
Nu ska jag iväg till min stora lyckas källa, min lillebror, och bara andas in ny energi som jag får utav honom. Tack igen alla, ni är fantastiska, vackra och betydelsefulla varenda en.
1 kommentar:
universums starkaste.
Skicka en kommentar