6.15.2012

GODMORGON

Sitter i min soffa, helt slut! Igår fotade jag golfevent ute på Frösåkers golfklubb med Elias, och det var riktigt roligt. Vi åkte runt med en golfbil runt hela golfbanan, och så fotade jag. Jättetrevliga människor som var med och spelade och bilderna blev sjukt bra! Hoppas att de också tyckte om dem.

Idag ska jag inte göra någonting förutom att skjutsa min mamma och pappa till Arlanda. De åker iväg på en veckas semester till Cypern. FAN! Vill också det, haha. Fast å andra sidan så är det PRICK EN MÅNAD IDAG TILLS JAG OCH ELINA ÅKER TILL LONDON OCH PARIS!!! Kommer bli så jävla roligt. Min första resa alldeles själv. Nervo.

I helgen blir det jobb, sedan är jag ledig en hel vecka innan sommarjobbet börjar på riktigt då. Ska till Gröna Lund nästa vecka, kommer bli askalas! Ja, och idag är det fint väder, kan ju inte bli bättre.

Nu ska jag kolla på bloopers på youtube, vilket har varit mitt liv de senaste dagarna. Ni måste se Solsidan bloopersen, hahaha, så himla roliga!

Puss & Kram!

(Sen vill jag bara tacka tjejen som gav mig en otroligt fin kommentar häromdagen! Tack tack tack, jag blev jätteglad, det gjorde hela min dag faktiskt. Det finns så fina människor där ute!)


Inga kommentarer: