Hej, jag måste bara säga att jag såg din kommentar i Tyras blogg det var en EXTREMT bra och intelligent kommentar! Du har helt rätt i det du skriver och den hjälper säkerligen inte bara Tyra, utan alla som över huvud taget har någonting jobbigt inom sig som man vill få ut. Dina vänner ska vara lyckliga att han dig som vän :)
2 kommentarer:
Hej, jag måste bara säga att jag såg din kommentar i Tyras blogg det var en EXTREMT bra och intelligent kommentar! Du har helt rätt i det du skriver och den hjälper säkerligen inte bara Tyra, utan alla som över huvud taget har någonting jobbigt inom sig som man vill få ut. Dina vänner ska vara lyckliga att han dig som vän :)
Jättefin blogg:)
www.narabella.com - min modeblogg
www.narabella.se - din nya modebutik på nätet!
Skicka en kommentar