6.29.2012

If she was away

FAN. Rebecca & Fiona spelar ikväll inne i västerås och jag vill så gärna gå - men har inte råd eller någon att gå med. Plus att jag jobbar i morgon. SKIT å SKIT då... Hoppas de spelar något i nästa sommar istället, för då MÅSTE jag se dem. Jävlar vad besviken jag är alltså. Det är två låtar som jag verkligen skulle vilja höra. Nej. Tre stycken låtar. Nej. FEM!! ÅÅH. Hatar beslutsångest. Skulle vilja åka in och se dem, kan åka själv. Mene sen är det så mycket annat man ska tänka på.

Egentligen, varför tänka och inte bara göra?! Man lever ju bara en gång liksom. SKIT!
Lyssna och njut mina vänner, så.jävla.bra.









1 kommentar:

Jenny Frank sa...

För några år sedan, innan dom blev kända, så var dom med i en dokumentärserie på Svt. Svinbra! Kanske finns att se någonstans, sök vettja! Svinbra i allafall :) Tror den hette Rebecca&fiona, men är inte säker.