6.30.2012

I don't even know why

Godmorgon! Ska alldeles strax göra mig i ordning och sedan åka in för att jobba. Jobbar från fem i tio till fem, riktigt nice! Jobbade igår också, och gud vad fika det var i vårt matrum, haha. Jag hade dels tagit med mig plopp för det rinner ut ur mina öron så jag ger bara bort. 2,1 kg .... någon som vill ha?? Sedan var det två tjejer som hade med sig fika för att de ska jobba på Igor hela sommaren, man blev väldigt mätt om man säger så. Kunde inte äta så mycket iallafall men gott var det! :)

Ikväll blir det att bara vara hemma, ska jobba 6 dagar i rad nu - sommarjobbet börjar på riktigt, och det ska bli så skönt att komma igång igen. Har längtat. Det är sjukt drygt att gå hemma verkligen, man klättrar bokstavligt talat på väggarna alltså. Fast har haft en hel del att göra, men man blir rätt rastlös.

Nu måste jag fixa mig, annars ringer väl morsan fem gånger om varför jag inte är i tid till att hämta opp'na!

Ha en bra lördag, hoppas solen kikar fram!


Inga kommentarer: