7.26.2012

Mannagrynsgröt och kaffe

En god frukost att starta morgonen med. Var så sugen igår kväll på mannagrynsgröt att jag bara ville somna och vakna så jag äntligen kunde få äta. Nu har jag äntligen gjort det, hurra!

Idag är det jobb som gäller, och idag ska jag vara ute vid Hälla. Sedan ska jag hem och fortsätta mitt Harry Potter tittande, kollar just nu på andra filmen. Åh, de är så himla bra!! Längtar tills ikväll redan så får jag se trean.

Ikväll ska jag lägga ut Harry Potter bilderna från London. Vågar knappt kolla på dem, vill bara åka dit igen! Funderar starkt på en språkresa dit, skulle vara så himla roligt. Ska kika runt litegrann och se vad som finns, sedan får vi se hur det slutar :)

Nu ska jag dricka mitt kaffe, ha en fin dag! Puss

Ser ut ungefär såhär nu dock så är det ett, inte på kvällen här, två, ett hotellrum är utbytt mot min lägenhet, tre, har iallafall samma pyjamas!

1 kommentar:

Annica sa...

Haha sådär brukar jag med vara. Vill bara att det ska bli morgon så man får äta det man är sugen på! Och nu blev jag också sugen på mannagrynsgröt....