7.02.2012

När Instagram var nedstängt...

då var jag nära på att göra såhär:


HAHA, hur söt?!

Nu är iallafall jobbveckan på gång, och det känns skönt! I morgon går jag från kvart i nio till fyra, sedan på onsdag har jag äntligen tvättstuga. Tog sju på morgonen till elva, ska jobba sedan från tolv till fem. Sedan ledig på torsdag och då ska jag hälsa på min lillebror, äntligen!! Saknar han så mycket. Sedan jobbar jag från fredag till tisdag, ledig onsdag, sedan jobbar jag torsdag till lördag och sedan drar jag och Elina till London & Paris.... sjuukt vad snabbt det har gått!!

I morgon ska mamma hjälpa mig att färga håret, till blond och jag hoppas på ett bra resultat. Haha, hatar när allt bara blir fel, så håll tummarna damn it!

Ska snart gå och lägga mig tror jag, ska upp sju i morgon. Är helt slut i kroppen, fick börja två timmar tidigare idag = fett!! Lånade mammas klänning som hon köpt från KappAhl som är hur skön som helst! Så såhär såg jag ut idag:


Igår tog jag ett avkopplande bad. Dock varade det i fem minuter innan jag gick upp, får aldrig ro i ett badkar! Kände mig som en helt ny människa efter iallafall, haha.

Nu ska jag kila vidare, kramar!


1 kommentar:

Jenny Frank sa...

Jag kan inte heller ligga i ett badkar. Får typ panic, haha!