7.10.2012

Scared like hell

God morgon.

Häver i mig kaffe för att vakna till. Har tvättstuga nu till tolv, fast jag börjar jobbet tolv så till typ elva, sen jobbar jag fram till åtta ikväll. HERRElord. Hoppas jag inte somnar vid femtiden typ. Man är ju rätt pigg på morgonen fram tills klockan fyra på eftermiddagen, sedan är man helt slut! I morgon är jag ledig iallafall, och då ska en del ärenden rättas ut. Växla pengar!!!!!!!!! och så ska jag hälsa på älskade lillebror. Ska dit idag också med mammsen. 

Mitt älskade hjärtegryn, ingenting kan någonsin vara okej. Blir så ledsen och förtvivlad. När ska någonting gå rätt? Skulle man kunna, skulle jag ta över allting ont från dig, till mig. Älskade du. Jag skulle göra vad som helst för dig.

Igår var det ÄNTLIGEN åska och regn. Nu slipper man svettas varje steg man går. Även om alla tycker det är jättemysigt att det mullrar osv, så såg jag väl mer ut såhär när jag låg under mitt täcke och gömde mig:

bild från google.se
 Rädd som fan var jag och att sova själv var inte kul.
Nu: Masterchef Australia och en andra kopp kaffe.
Have a good day!

1 kommentar:

Jenny Frank sa...

SV: I LOVED IT!! Fyfan vad bra den var.. Hur den var gjord, och musiken!! Kommer lätt köpas på film sen!