7.12.2012

Vinden leker

Är död som en gnu. Min kropp skriker efter vila, och det är inte många dagar kvar nu tills söndag och London väntar. FETT TAGGAD!!!

Har jobbat 10.00-19.00 hela veckan, sista långa dagen i morgon, och på lördag tre timmar på hälla sen tar jag en veckas semester. Har jobbat åtta dagar i sträck och det tar på en när man inte är van. Jisses.

Fick reda på idag också att jag kom in på Stockholms universitet på förskollärare. Nja, vi får väl se om jag tackar ja, om jag ens är sugen på det. Stockholm alltså, men då vill man ju brinna för något om man ska dit liksom. Inte pina sig igenom. Har två veckor att tänka, så vi får se.

Fina Emma var här och drack te, mysigt! Pratade om massor som vi missat när vi inte setts på ett bra tag! Fick reda på att hon och hennes pojkvän ska till Paris PRECIS samma datum som jag och Elina är där. HUR SJUKT?!?! Hahaha, herregud vad roligt!!

Nähe, ska man ta sig lite glass kanske?! Mmm-mmm.

Inga kommentarer: