8.01.2012

August first

Det är redan augusti och vädret börjar bli alltmer höstliknande. Tror faktiskt inte jag har varit med om att det har varit så dåligt sommarväder som detta år. Förutom att vi kanske har fått ihop max en veckas sol sammanlagt. Jaja, inte mycket man kan göra egentligen, får vara glad att man har väder iallafall. Längtar tills man får köpa stora tröjor i olika färger, höstens färg är lila i en lite mer mörk ton och marinblått, ha fina jeans, stora sjalar, vantar och mössor. När man ska gå ut och ta en promenad så är luften så kall att rök kommer ur munnen, löven börjar falla och fyller den gråa marken med färg. 

Jag gick på IKEA här om dagen och fick sjukt mycket julkänslor? Nog att de börjar sälja julsaker tidigt, men nu var det inte en julsak ute och när jag gick vid växterna fick jag bara en längtan till jul.
Mycket märkligt.

Inga kommentarer: