8.16.2012

Ingen pausknapp i livets videospel

Den bästa känslan som finns är när man har jobbat åtta timmar, från tio till sex, och sedan komma hem och bara sätta sig ner i soffan och kika på tv och dricka kaffe. Alltså det är så HÄRLIGT. Kan inte förklara egentligen, det är då man mår. Blir bara lycklig av att sätta mig ner och ha lite egen tid och kolla på de program som man gillar. Fick mat hos mamma och pappa idag också, strips och fläskfilé i gräddsås och sallad vilket var supergott! Åkte sedan och handlade hem lite, och nu som sagt sitter jag i soffan och bara är. Mår. Underbart.

Det var en hel del rörelse idag inne på Hälla och det var roligt. Hade någonting att göra hela tiden och det är då man jobbar på bäst. Tiden gick så himla fort också, var chockad när klockan slog 18.00 och man redan skulle gå hem. Men så är det när man står bara i kassan för då händer det så mycket och man tänker inte på något annat.

Jobbar på Hälla i morgon samma tid, sen ska jag vara på Skrapan på lördag också och sen får jag kanske en tid på Erikslund på söndag. We will see :)

Jag idag, väldigt skön jobboutfit!

1 kommentar:

stini sa...

en superhjälte för dig.