8.16.2012

Hundered times around

God morgon!

Mätt efter frukosten är jag och ska alldeles snart göra mig redo för jobb. Ska vara ute på Hälla både idag och i morgon. Det är klubbdagar torsdag - fredag och säkert kommer det bli en hel del drag i affären, 25% rabatt på hela köpet gällande ordinarie priser är det som gäller alltså, så folk blir nog allt glad över det.

Igår var jag med mamma hela dagen, vi gick först en morgonpromenad runt Skantzen, ner på lyckovägen och sedan runt Nibble. Helt slut var jag när jag kom hem till mamma och pappa, har inte varit ute och rört på mig på flera månader känns det som. Käkade frukost och sedan skulle mamma och pappa få en säng levererad hem till dem, så jag och mamma skruvade ihop den. Behöver jag säga att det var som att ligga på en mjuk bomullsäng? Nej.

Ja, sedan rullade dagen på, hälsa på hos min syster. Alicia har tappat sin första tand, så himla söt!! Sedan tittade jag & Elin på pippi lågstrump, hennes favorit lilla finisen och Liam åkte i sin lilla gångstol pigg och glad som diggade med musiken jag hade på, haha.

Nu ska jag väl lägga på ett kol och sedan dra iväg! Ha en fin dag i solen, kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så stolt över dig pok älskar dig <3