8.14.2012

Morgonpromenad i solljus

Mamma smsade mig kvart över åtta och frågade om jag ville följa med på en promenad. Och varför inte tänkte jag? Så jag tog på mig träningskläder, knöt på mig skorna och vi gick iväg. En och en halv timme var vi ute. Så himla skönt! Var inte en människa ute, och det var helt tyst. Perfekt!

Följde med mamma hem och åt frukost, drack kaffe och juice och pratade en stund. Sedan gick jag hem till mig och tanken var att jag skulle duscha och göra mig i ordning inför jobb, men precis när jag ska sätta på vattnet så kommer det INGENTING. WTF?! tänkte jag. Ja, då är det väl säkerligen våra grannar som håller på att renovera som inte kan säga till att de ska stänga av vattnet mellan en viss tid liksom. Fick traska barfota hem till mamma igen och duscha här, haha. Hon ska ändå skjutsa mig, så det var kanske lika bra men sjukt irriterande. Nåja, nåja. Ska bara jobba tre timmar idag, över luncherna sen ska jag träffa Evelina på eftermiddagen!

Kram så länge!

Inga kommentarer: