8.29.2012

Jag, mamma och ormen.

Ärligt, måste berätta världens roligaste sak som hände idag. Vi åkte in till stan idag, jag och mamma, och skulle handla hem lite saker till min lägenhet. Har beställt tapeter nu till ena väggen jag har, så skulle handla en ny hylla och lite prydnadssaker och så blev det en spegel också, haha.

Iallafall. När vi står inne på Pickaboo så vill jag ha en svart hylla. Vi gick dit där hyllorna var och vi såg bara vita. På några av hyllorna ligger det en prydnadsorm som är lika stor som en, och lika äcklig. Mamma bad mig flytta på den, men eftersom jag är minst lika rädd som hon så sa jag att hon fick det. Det hela slutade med att hon stod där med en sittdyna och motade bort den, hahahaha. Herregud, garvade ihjäl mig! Ingen av oss vågar ta i den och flytta på den.

Vi tar alltid det säkra före det osäkra ;) Den kan ju bitas liksom ...

Inga kommentarer: