8.30.2012

En chill dag

Idag har jag verkligen inte gjort mycket alls. Umgåtts med min syster, sovit en stund på eftermiddagen, sprang 3 km och nu sitter jag här, nyduschad och kollar på Robinson. Gillar egentligen inte det längre, tycker inte om Paolo som programledare, han skriker så jävla mycket. Drygt att lyssna på tillslut!

Ja, i morgon är det minnesstund för Kaj, och det känns tungt i bröstet. Kommer kännas skönt att få träffa alla och vara tillsammans.

Ikväll blir det inte mycket att göra, funderar på att se Trassel. Nu var det ett tag sedan och jag behöver se den. Ja, så får det bli. Och så ska jag äta glass. Med 88:an virvlar i - yum!!! Och dricka te till, fast är sjukt sugen på cola zero. MAN ... men orkar inte gå till ica... eller?


Min fina tvättstuge-outfit häromdagen! SNYGG.se

Inga kommentarer: