9.03.2012

What a weekend

Fredags: Minnesstund, och så mycket kärlek. Alla fanns där med varandra, för varandra och för familjen Svednell. Fina fina familjen. Gick ut och åt med fina tjejerna efteråt och hade det supermysigt.

Lördags: Jag & Clara åkte med Hans & Eva ner till Skara. Vi skulle på soaré på kvällen på stadshotellet för att se artister, skådespelare och elever från Skara Skolscen framföra musik och teater. HUR bra? SÅ bra. Säger bara: Rickard Wolff, jäääävlarr!! Vilken röst, alltså han var så sjukt bra så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Hans låtar gick rakt in och jag ville bara se mer och höra mer. Sen var det Pia Johansson, Marie Rickardsson och andra riktigt bra framträdanden. Framförallt "Ett frigrupp" som dom hette, så himla bra. Tar upp om fördomar osv. Riktigt bra framförande och ett bra budskap. Musiken och manuset var superbra!! Efter soarén gick vi hem till Elias, käkade och sedan somnade vi alla.

Söndags: Käkade frukost och gick mot Skara Skolscen för att kolla på Elias och hans grupp när de spelade upp "Guldflickan" som var deras barnteaterprojekt. SÅ bra. Hur rolig som helst och mycket bra spel med varandra!

IDAG: Har hjälpt min syster med att måla, försökt hjälpa Alicia att lära sig cykla, fått ungarna att städa genom att muta dom med glass, hämtat mina tapeter som är så SJUKT snygga!!!! och nu väntar jag på att Cicci ska komma hit en stund!

Fick ett roligt besked också om att jag ska på intervju inför Stockholms filmfestival som fotograf!!!!!! hur fett?!?! Kommer bli så roligt om jag skulle få det! Alltså, lyckan i mig nu går inte att beskriva!

Ska jobba två dagar denna vecka också, i morgon på Skrapan och söndag på Erikslund.

Nu ska jag väl ta å kil va!


Inga kommentarer: