8.19.2012

Press play, fast forward

Hola Amigos and Amigas!

Idag har jag haft en bra dag. Började med att åka in mot Erikslund med pappa. Har ÄNTLIGEN köpt min stickade tröja från KappAhl som är så fin. En vit och den satt jättebra, så är supernöjd. Gick sen in på Cubus och köpte en vit tröja och ett par jeansshorts på rean, så gjorde lite kap idag!

Sedan åkte jag hem till min lillebror och hälsade på. Alltid lika underbart att vara där, han var så himla glad min finis.

Just i detta ögonblick slänger han nästan alla böcker i golvet. Han är på sitt verkliga bushumör och han är så himla rolig. Han ska liksom känna på allt, har ned allt på golvet osv. Ni ser zebra tavlan? Han försökte ha ned den. Jovisst brorsan, det kunde han glömma! Så rullade han i väg till ett annat ställe medan han skrattade. Älskar hans skratt, så underbart.
Vi käkade lite mellis, gosade och läste böcker.

Sedan började jag att traska hemåt. Jag och mamma gick sedan på bio här i hallsta, Snabba Cash II. SÅ.FUCKING.BRA! gud vad bra den var. Han som spelar Jorge, jävlar. Fan vad duktig han var, sjukt bra skådespel. Nej, denna film får ++++. Se den!!

Sedan kom jag hem hit och har ätit macka och oboy, skrivit mitt personliga brev som jag ska ha dels till Stockholm och så ska jag lämna in ett i stan i morgon! Perfekt.

Nu ska jag faktiskt sova, är svinigt trött, va. Puss!

Hos Madde igår.

I väntan på mamma innan bio.

Inga kommentarer: