8.19.2012

Tired as a goat

Ja, ingen sovmorgon blev det fast man lade sig klockan två inatt. Vaknade nio, rätt så utvilad tyckte jag men så fort jag ställde mig upp så kände jag tröttheten i mina ögon. Är ledig idag iallafall, så jag ska bara ta det lugnt. Gå runt i mjukiskläder, titta på film, dricka te, lyssna på musik och ta hand om mig själv. Ska hälsa på min lillebror idag också! Min finis.

Igår var vi hemma hos Madde, vi grillade, några drack, tända ljus och allmänt prat. Åkte hem vid tolv och sedan gjorde jag inte så mycket alls. Var helt slut efter jobbet, gick rätt så fort dagen iallafall, fast minuterna gick väldigt segt mot slutet av arbetsdagen måste jag säga. På fredag nästa vecka åker jag, mamma och pappa till Stockholm och ska sova på hotell, gå på gröna lund, shoppa, lämna in lite CV:n ska jag göra och bara mysa. Gud vad jag längtar! Kommer bli asnice. Hoppas på ett fint väder, iallafall när man ska åka lite karuseller dårå, vill ju inte att blixten ska slå ned när man sitter högst upp i fritt fall, haha. Inte så skönt kanske!

Snart ska jag in på Erikslund och shoppa mig en stickad tröja som jag suktat efter i tre hela dagar. Nu måste den bli min, damn! Får visa en bild sen. Den passar jättebra till mina (läs: mammas) jeansshort och mitt (läs: pappas) snygga svarta bälte! ;)

Regn idag och det gillar vi faktiskt, mys!

Jag & min fina bror!

2 kommentarer:

Jenny Frank sa...

SV: Jajamen, ost OCH kex ;) Älskare!!

Vilken fin bild på er :)<3

Anonym sa...

Detta är KÄRLEK vilken fin bild på MINA barn <3
älskar er