9.23.2012

Strange dream

Okej. Inatt drömde jag något så sjukt äckligt. Jag åkte skidor med några random personer och vi är uppe på ett stort berg som är täckt med sjukt mycket snö. Plötsligt så ser jag längre upp hur mycket snö det kommer och börjar förstå att det är en lavin som är på gång. Människor försvann, någon åkte ned i sådan hög fart och landade i ett hav och sedan spolades drömmen om igen för jag skulle berätta vad som hände för någon, för först jag var liksom ovanför allt men ändå så var jag med i drömmen.. Konstigt det där, men iallafall, denna gång var det jag som åkte själv ned i vattnet och det var så vidrigt. Åkte, ärligt talat alltså, ned minst 300 meter under ytan.. hade sådan panik och visste inte hur jag skulle komma upp. Men jag gjorde det tillslut och plötsligt vaknade jag.

Sen läser jag detta på dn idag: 13 försvunna i lavin

Känns lite läskigt. Och det var ingen som ramlade i något vatten, men just att det var lavin som startade allt..

Inga kommentarer: