9.24.2012

Stressed, for washing

Vaknade tio över sju och hade ångest över mitt tvätthög. Gick upp direkt och sprang ner till tvättstugan för att se om det fanns någon tid ledig nu på morgonen, och yes!! den lilla tvättstugan var helt ledig. Tog tid, sprang upp till mig för att hämta tvätten som jag egentligen kunde ha haft med mig direkt, men skitsamma jag sprang upp iallafall. Kommer ner igen med tio kilo tvätt, lägger i två maskiner och inser att mitt jävla tvättmedel är slut!!! Får springa över till mamma och pappa för att fråga om jag kan få lite av deras men såklart är det inlåst i deras förråd och pappa har nyckeln på jobbet. TACKA vet jag min fina mormor som var hemma och också skulle tvätta idag, så jag lånade av henne. Stressad morgon? Svar: Ja! Nu lite tvätt på torkning och nu ska jag ner igen, heja heja!

Senare idag kommer Lisa hit och det ska bli sjukt kul, var längesedan jag träffade henne nu!

I morse, otroligt vacker morgon.

Inga kommentarer: