10.19.2012

Det här gör mig glad - dag sju

Kalla höstpromenader, te, kolla på Friends, umgås med vänner, dricka ett glas iskall pepsi, göra spontana saker, dansa arslet av sig, när människor tänker på det lilla extra och överraskar, Swedish House Mafia, nattpromenader, gemenskap, musik med bra beat så att jag lyssnar sönder den på en kväll, min fina familj, jordgubbsglass, ugglor, dåliga skämt, natthumor, pussar, teater, när det är torrsnö och solen skiner, skickar fina sms, kramar, att göra andra glada, se Alicia skratta, se Elin sjunga och Liam dansa, när min lillebror ler&skrattar, när Fredrik gör pussljud, när Elias och jag åker bil (omg, ni måste åka med honom någon gång!), när det går från mars till april och livet äntligen börjar igen efter fem års mörkhet, när alla vänner är samlade och munnarna går i 140, resa och upptäcka nya ställen, hundvalpar, när Elina och jag cammar and dance like hell, när jag och Stina aldrig kan hålla oss för skratt i situationer där man INTE ska skratta (gäller dock E&E också!), livskickar som att åka fritt fall TILT, springa halvlullig på parisgatorna, prata i telefon med stinis när hon berättar om alla ica-besök, dagen innan julafton, fotografera, perfekt blandad saft, när det kommer fem bra låtar på rad på radion när man kör bil, åka till Stockholm med fina människor, att dansa när ingen ser, när andra människor hjälper andra, snälla och trevliga busschaufförer, att få andra att skratta, när jag får beröm för jag har gjort någonting bra, nostalgimusik. Jag har massor med saker som jag blir glad av, men det skulle bli flera mil långt tror jag. 

Inga kommentarer: