10.19.2012

En uppstoppad hund

Den 24:e november ska jag åka ned till Skara för att se när en av mina bästa vänner ha sitt slutprojekt. Och jag vet ärligt talat inte vem som är mest taggad, jag eller han, för jag räknar dagarna tills jag ska få se denna pjäs.

Elias, som är en otroligt driven och engagerad människa ska inte bara vara med i själva pjäsen, utan alla skådespelare har någonting på sidan om som kan bestå av att fixa kostymer, marknadsföring, hår&make-up, ljud&ljus samt rekvisita och hundra andra saker man ska tänka på inför en kommande premiär. Och det jag vill komma fram till är att han driver en blogg som informerar om alla saker de gör inför premiären som är den 23:e november. Man får läsa om små händelser vad som hänt under dagen, när de repeterar, massor med bilder om hur allt börjar ta form och bli, vad jag kan tänka mig, en otroligt jävla bra föreställning.

Jag tycker verkligen ni ska in och läsa denna blogg, för att få ta del av alla fantastiska arbeten som dessa elever gör samt deras engagemang.

I present, the Skara Skolscen blogg - En uppstoppad hund!

(Nu lånade jag denna bild av dig, Elias. I hope it's okey!!)

Fantastiskt fina Skara Skolsscen, och OJ vad jag kommer på mig själv med att skriva fantastiskt hela tiden. 

Inga kommentarer: