11.10.2012

Ahmentjena!

Är inne på min sjätte jobbdag och är helt slut. Har jobbat sedan i söndags förra veckan och ska jobba tills tisdag, sedan ledig en dag och sen jobbar jag tre dagar till. Skönt med fina slantar i november sen!

Har fått en sjukt rolig nyhet också, och det är att jag kanske, KANSKE, har fått ett vikariat i STOCKHOLM på KappAhl där!!!!!! Alltså, helt sjukt. Lämnade in ett CV där i somras, och tänkte att de inte skulle höra av sig. Men så hade butikschefen ringt mig igår och undrade hur det såg ut osv. Ska höra av mig på måndag hur det ser ut med pendlingen osv, men ärligt talat så får det bara funka. Man får ingen sådan här chans, och det är verkligen min dröm! Det är från v.47 till 23 februari, 30 timmar i veckan plus varannan helg!! HUR FETT?!?! Så.jävla.pepp!

Efter jobbet idag ska jag och Fredrik hem till syster min om hon vill svara på mitt sms i år.

Nu ska jag fixa mig och sedan dra iväg. Tjenis!

2 kommentarer:

Beatrice sa...

woop woop, GRATTIS Nattiz! :D

clarie sa...

MEN GUUUUUUUD VA KUL!!!! VI FLYTTAR DIT???!?!?!?!