11.10.2012

LAL

Såg faktiskt en bil som hade de bokstäverna på sin skylt. Garvade lite för mig själv när jag såg den, haha.

Idag jobbade jag till klockan tre, vilket var skönt! Jobbar samma tid i morgon också, så det känns skönt. Har man lite att göra efter jobbet också, och inte bara komma hem, äta och sova typ. Idag har jag inte gjort mycket alls, kom hem vid fyra och tagit det lugnt bara med Fredrik. I morgon ska jag ÄNTLIGEN få träffa min älskade älskade lillebror. Har inte sett honom på flera dagar.. Väldigt jobbigt med tanke på att man jobbar så konstiga tider, som t.ex. att man slutar åtta på kvällen ibland. Så vi ska fira fars dag där i morgon, fika och dricka kaffe och så ska jag pussa och krama sönder honom. Sedan på måndag jobbar jag igen och på tisdag. "Ledig" på onsdag, och sedan jobbar jag torsdag, fredag och lördag, sen är väl tanken att jag ska börja jobba i Stockholm på måndagen där, v. 47 om det nu blir så. Håll era tummar nu. Åh. Hon vill säkert träffa mig först och se, sedan bestämmer hon väl sig. :D

Nu ska jag skära grönsakerna till tacos, sedan blir det tv. Mys!


Inga kommentarer: