11.16.2012

Friday, friday, it's friday

Äntligen fredag. Idag ska jag jobba fram tills sex, sen ska jag hälsa på Jocke en stund. Hoppas jobbdagen går fort, för jag är riktigt trött känner jag. I morgon börjar jag tolv, så det blir en tidig kväll och så ska jag gå upp tidigt för att städa lägenheten litegrann. Måste dammsuga och plocka undan disken. Mamma och pappa kommer över på fika efter jag slutat jobbet i morgon så då vill man att lägenheten ska se ut som om det bor människor här och inte djur, typ. Söndag, då är jag ledig. Fan vad skönt alltså. Ska upp till farfar och fika, sen annars vet jag inte. Försöka ta en lång sovmorgon och bara ta det lugnt. Sedan är det måndag igen, och då kommer äntligen Fredrik hit igen. Sjukt vad man kan sakna en människa. Sen den veckan ska jag jobba fem dagar och helgen där ska jag till Skara för att se Elias slutprojekt. Kommer bli sjukt nice! Nu ska jag tvätta bort mitt smink för att sminka dit nytt, haha. Lat_tjej_på_kvällarna, och sedan kommer farfar och skjutsar mig.

Have a nice frajdäj, baj baj.


mmmmm-hm, ya mess with me.


KÄRLEK som fan

Inga kommentarer: