11.17.2012

I want you to know, I want you to stay

Sitter hemma i mina röda flanellpyjamas byxor, kina mat bredvid mig, lyssnar samtidigt på moto boy och är helt slut. Jobbade tolv-fyra idag vilket var kul, men segt på samma gång. Fast mina kollegor är de bästa, tack och lov för dom! Fredrik följde med mig hem igår, sen skjutsade jag honom till kolbäck igen. Som jag saknat honom - efter bara två dagar liksom. :*

Mamma och pappa var här och fikade med mig efter jobbet, och tanken var att jag skulle äta hemma hos dom och kolla på så mycket bättre, men jag orkade inte. Min skalle är helt tömd på energi, så jag ska ha nattiz-kväll. Äta gott, ska nog hoppa in i duschen senare också, sen kanske somna en kvart på soffan. Låter som en perfekt kväll enligt mig.

HAHA, roligaste idag.

Pappa skulle hem och fixa kaffe hos mig medan jag och mamma åkte hem, så det skulle vara förberett. Så öppnar jag dörren hit och det är helt kolsvart. Mamma ba: Meh, är han inte här än? Jag: Nej, han är inte det. Hon tänder sedan lampan, och jag ser hans jacka, så han lär ju vara här liksom?! HAHA, då har han satt sig i fåtöljen och väntat, helt i mörkret. Så himla fult! Min pappa kan han!

Ha en fin lördag!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha ja du vilka goa föräldrar du har va <3 älskar dig pappa bha skrattar puss och kram mamma/ pappa