12.07.2012

tjugofemtioåtta

Fredag och det är min tredje sjukdag. Börjar bli mycket bättre, så feber, förkylning och halsont är påväg bort! Skönt, för det är väldigt jobbigt att vara sjuk. Man orkar inte göra någonting fast man vill så mycket.

Idag har jag legat i sängen hela dagen i stort sett, kollat på film, ätit mat, pussat min prins, följde med mamma och pappa till Åsby på eftermiddagen och sedan åkte vi och hämtade Alicia som skulle sova där. Mamma, pappa och Fredrik hämtade maten medan jag och Alicia låg bakom mammas och pappas säng för att gömma oss för dom, haha. Låg där säkert tio minuter innan de kom! Sedan så fick vi mat, sedan satt jag, Fredrik och Alicia och pysslade en stund innan vi begav oss hemåt i den fallande snön. Nu ska vi käka chips, kolla på någon film och bara mysa! Mys.

Ha en fin kväll!

Min otroligt söta pappa!


Koncentrerad tjej som tittar på julkalendern...

... men som ser ut såhär när en moster stör henne i tittandet.

Jag och min fina mamma! (jag ber om ursäkt för hur jag ser ut, ser ut som ett spöke!)

Min fina tomtenisse!

Fredrik är väldigt koncentrerad när han ritar snögubbar, pojken. 

Inga kommentarer: