1.06.2013

12:22 en söndag

Sitter i sängen och har fortfarande nyvakenhets känslan i kroppen. Igår var det en nervös dag då det äntligen var premiär för vår Revy ÅTERBRUK på hammarteatern. Det var två år sedan sist jag spelade, och det var Mordet på teaterregissören. Det var en sådan rolig pjäs att spela, just för att man fick spela teater i teater, sjukt roligt att få uppleva och prova på. 

Tror nog aldrig mitt hjärta har slagit så fort som det gjorde igår. Stod och hoppade, skakade, svettades på en och samma gång - och vilken energikick man fick så fort man gick in på scenen. Så ser jag de finaste fyra trion på första raden som gjorde en så lugn. Premiären gick supermegabra! Efteråt gick vi ut och käkade alla revyrävar på La Torre och det var jättemysigt. Sedan gick jag hem snabbt och bytte om och gick till Elina. Vi satt och pratade, drack arrack och cola och sedan en kopp te. MYS!

Idag är det föreställning, och den ska gå minst lika bra som premiären, om inte bättre! Ska fixa i ordning mig litegrann, sen är det dags att bege sig mot Hammarteatern igen. Fina Hammarteatern.


Inga kommentarer: